Generalforsamling i BGF den 8. februar 2017 fra 20.00-21.00

Kære medlemmer i BGF

Det er tid til den årlige generalforsamling, som foregår onsdag den 8. februar 2017 fra kl. 20.00 til 21.00 over cafeen i Blenstrup Hallen.

Der skal vælges et nyt medlem til bestyrelsen, da en af vore medlemmer træder ud efter flere års engagement i bestyrelsen. Så har du lyst til at give en hånd med, så er du mere end velkommen. Det er ikke et hårdt arbejde, men det er et vigtigt, så derfor har vi brug for dig.

Du kan se og downloade invitationen til generalforsamlingen her;

Download (DOC, 90KB)

Vi glæder os til at se dig.
Mvh BGF Bestyrelse

PS. lad dig ikke skræmme af at der skal en ny ind i bestyrelsen, da man ikke behøver at blive valgt ind blot fordi man møder op. Det skal og vil være et lyst-drevet engagement der ligger i at indgå i bestyrelsen… 😉

Dette indlæg blev udgivet i Aktiviteter, Arrangementer, Generalforsamling. Bogmærk permalinket.