Om

Blenstrup Gymnastik Forening blev grundlagt i 1931, og har været en aktiv forening i Blenstrup by gennem tiden. Der har været mange forskellige tiltag gennem tiden som har været med til at gøre foreningen til en stærk forening, som forsøger at følge de trends, der også er oppe i tiden. Det har betydet at foreningen har budt på Linedance, Zumba, Showdance, Dansehold for børn, Rytmehold for børn, Parkour, Mave – balle – lår (MBL), mm. ud over de mere traditionelle gymnastik hold.

Har du spørgsmål, gode ideer eller vil du blot gerne i kontakt med Blenstrup Gymnastik Forenings bestyrelse, så er du meget velkommen til at sende en mail til følgende adresse: kontakt[a]blenstrup-gf.dk

Mailen vil gå til flere i bestyrelsen, således bestyrelsen vil kunne tage hånd om din henvendelse.

Send os gerne en mail med forslag, ideer, m.m. –

Hvis du skal bruge netbank til at betale eller overføre nogle penge til BGF, så brug følgende kontonummer: 9102 4577026705

På forhånd tak
BGF’s bestyrelse