Opvisning i BGF den 17. marts 2013

Så er sæsonen for 2012/2013 så småt ved at gå på held, og vi er ved at gøre klar til den endelige final; vores opvisning.

Der er rigtig mange hold der gerne vil vise hvad de gennem sæsonen har arbejdet med, og det er jo altid dejligt. Der vil være lidt af hvert, så der burde være noget for en hver smag, men kom selv forbi og se hvad de forskellige hold præsenterer.

"Kom og se os lave sjove ting"

“Kom og se os lave sjove ting”

Det sker søndag den 17. marts 2013 fra kl. 10.00 – 12.30 i Blenstrup hallen – og entre er rigtig billig, så det kan næsten ikke betale sig ikke at se hvad der kan bydes på.

Det foreløbige program for opvisningen er:

• Indmarch, velkomst og fællessang
  • Forælder–barn holdet
  • Puslinge
  • Seje drenge
  • BUCK – Blenstrup UniCykel Klub
  • Pardans
  • Rytmepiger
  • Akro-Spring
  • Zumba
  • BUCK – Blenstrup UniCykel Klub
  • Udmarch

Igen i år bliver der mulighed for at vinde flotte sponsorerede præmier i BGF og BUCKs tombola, så husk at medbringe dine småpenge.

Som sagt er alle – både forældre, bedsteforældre, søskende velkomne til at komme og se medlemmer af BGF og BUCK give opvisning.

Entre for gæster: kr. 20,- – så det er ret billigt!

I hvert fald glæder vi os rigtig meget til at se det, så mød endelig op 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Aktiviteter, Arrangementer, Opvisning. Bogmærk permalinket.