Kom frisk… og blot lytte til hvordan det går – Generalforsamling i BGF (8.2.12)

Så nærmer tiden sig til den årlige Generalforsamling i BGF, og vi vil rigtig gerne se nogle af vores aktive medlemmer til det lille arrangement, så vi faktisk kan fortælle jer noget om hvordan det går i vores lille forening. Så kom frisk og blot lyt med når vi fortæller.

Vi vil selvfølgelig også gerne hvis der er nogle der har lyst til  at foreslå nye initiativer eller kommentere på det vi laver i dag – selvom der er valg til bestyrelsen og ledige pladser, så er der ingen der bliver presset til at lade sig vælge – så duk endelig op blot for at vise interesse og lad være med at føle dig forpligtet til at stille op til bestyrelsen….

Men Generalforsamlingen foregår den 8. februar 2012 i Blenstrup Hallen, ovenpå Cafeteriet – fra kl. 20.00 – 21.00 (så man kan lige nå at putte børnene inden, og det varer kun én time)

Se i øvrigt indbydelsen: Generalforsamling_2012

Vi glæder os til at se dig og fortælle hvordan det går i BGF

Dette indlæg blev udgivet i Generalforsamling, Godt og blandet. Bogmærk permalinket.