Gymnastikforeningen med til 80’er bal…

Lørdag den 9. april spillede bandet “DanBand – All Stars” op til 80’er musik i Blenstrup hallen, og der var i alt 370 til spisning og dans i forbindelse med dette arrangement.

Blenstrup Gymnastik forening var også repræsenteret – både med gæster der var med til spisning og dans, men også i form af medhjælpere som skulle rydde borde, stå i bar, mm. således der kunne tjenes lidt penge til foreningen fra et eventuelt overskud.

Det var et rigtig hyggeligt og godt arrangement som Samvirkende Foreninger i Blenstrup havde været arrangør for, og i Gymnastik foreningen er det altid muligt at hjælpe til sådanne arrangementer. Er du interesseret i at blive kontaktet, så er du velkommen til at skrive til bestyrelsen – du finder adressen under Kontakt

Dette indlæg blev udgivet i Arrangementer, Godt og blandet. Bogmærk permalinket.