BGF er med til en ny sæson af “Levende lørdag” – allerede nu på lørdag!

og faktisk er det Blenstrup Gymnastik Forening der starter ud med at være den forening der sætter aktiviteterne i gang allerede nu på lørdag den 5. november 2011 fra kl. 10 – 13 i Blenstrup Hallen. Der er fokus på at have det hyggeligt sig sammen hele familien med forskellige aktiviteter, være aktiv samt sund mad og drikke.

Se evt. billederne fra sidste sæsons Levende lørdage

Sponsor for denne Levende Lørdag er K.M. Montage – som er en af de lokale håndværkere i byen. Generelt er Levende lørdage sponseret af lokale i samarbejde med de forskellige foreninger i byen, og det er rigtig dejligt at der er støtte til sådan et samarbejde samt at give mulighed for brug af hallen og et stort tilbud om aktiviteter af forskellig art.

Håber vi ses på lørdag…

Dette indlæg blev udgivet i Aktiviteter, Arrangementer, Godt og blandet. Bogmærk permalinket.