Tak til Lions Club for deres bidrag til redskaber

Den 2. december eller første søndag i advent var Birgitte Mikkelsen – en af instruktørerne i BGF – sammen med Lillian Buus fra BGF’s bestyrelse inviteret til Lions Club Rebilds 40 års jubilæum. Grunden til invitationen var at BGF i den forbindelse fik overrakt en check på 5000 kr. på vegne af en ansøgning, Birgitte havde skrevet. Hun havde på eget initiativ skrevet en ansøgning omkring de ønsker til redskaber man kunne have som instruktør, når man arbejder med børn i foreningen, som hun gør på vores Acro-spring.

Et rigtig flot initiativ af Birgitte og en dejlig anerkendelse af Lions Club Rebild.

Der mangler dog stadig lidt flere midler inden de redskaber vi ønsker os bliver en realitet, men det var et godt skridt på vejen derhen.

Birgitte med checken fra Lions Club Rebild på de 5000 kr.

Dette indlæg blev udgivet i Godt og blandet. Bogmærk permalinket.