Super flot forårsopvisning

I weekenden har BGF i samarbejde med BUCK (Blenstrup Uni-Cykel Klub) afholdt forårsopvisningen som en præsentation af det arbejde der gennem vinteren har foregået i foreningerne.

Det var en rigtig flot præsentation med rigtig mange cyklister, gymnaster og dansere på gulvet. Der var også rigtig mange tilskuere der var kommet for at se og nyde den flotte opvisning, og det er vi rigtig glade for, for uden tilskuere ville der jo klart mangle noget.

Vi vil rigtig gerne vise nogle billeder fra opvisningen, men vi har desværre ikke helt fået dem klar endnu, så hold øje med hjemmesiden for at se hvornår de kommer.

Selvom forårsopvisningen er en slag afslutning på sæsonen og et meget stort højdepunkt, så træner de fleste hold dog stadig marts måned ud. Er du i tvivl, så tag en snak med din instruktør.

Dette indlæg blev udgivet i Aktiviteter, Godt og blandet, Opvisning. Bogmærk permalinket.