HUSK: Opvisning på søndag :)

Så er vi klar til forårsopvisningen i BGF… Ses vi?

Det er på søndag den 13. marts 2016 fra kl. 10.00-12.00 i Blenstrup hallen. Der er ca 150 gymnaster og dansere klar til at gøre dagen helt fantastisk og spændende. De glæder sig til at vise hvad de har arbejdet med hele vinteren.

Det foreløbige program for opvisningen er som følger:

Indmarch, velkomst og fællessang
1. Forælder–barn holdet
2. Puslinge
3. BUCK – Blenstrup UniCykel Klub
4. Hoppelopperne
5. BUCK – Blenstrup UniCykel Klub
6. Showdance
7. Spring, Rytme og Parkour
8. Gæstehold
Udmarch

Programmet kan også hentes her: Program for forårsopvisning 2016

Ligesom de øvrige år vil der også igen i år blive mulighed for at vinde flotte sponsorerede præmier i vores tombola, så husk at medbringe småpenge 🙂 – det går til et godt formål…

NB: Vil du også gerne støtte vores foreningers arbejde med en sponsor-gave til tombolaen, så kvitterer vi med at skrive firma-navnet i programmet, som vi udleverer til alle familier. Vi forventer at opvisningen samler ca. 400 i hallen. Skriv til info@blenstrup-gf.dk eller sms/ring til 4012 7494.

Vi glæder os til at vise det vi har arbejdet med, så håber vi ses 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Aktiviteter, Arrangementer, Opvisning. Bogmærk permalinket.