Motionscykelklub – opstarter i regi af BGF som et forårshold…

Under regi af BGF starter der forårshold indenfor motionscykling med henblik på etableringen af:

Blenstrup Motionscykelklub

Opstart og første tur mandag den 2 april kl 18:00 ved Blenstrup Kirke – husk hjelm.

Turen går Blenstrup – Gerding – Gammel Skørping – Skørping – Sejlstup – Blenstrup – ca. 25 km.

Som en del af Blenstrup Gymnastik Forening har vi fået lov at starte en cykelklub og håber at rigtig mange vi være med til at støtte op.

Klubbens formål er at tilbyde beboere i Blenstrup og omegn med interesse i cykling, en klub hvor cykling og et bredt udvalg af relaterede emner behandles.

Tilbuddene vil udover fysisk træning også indeholde information om forskellige teamer indenfor teknik, ernæring, udstyr, træningsmetoder osv.

Der skal være plads til alle og vi vil så hurtigt som muligt arbejde på at få oprettet flere hold.

MVH Lasse Christmann lasse@christmann.dk

Dette indlæg blev udgivet i Aktiviteter. Bogmærk permalinket.